Jakim jestem nauczycielem… / Che insegnante sono…

Witam wszystkich 🙂

Ten post jest przeznaczony dla wszystkich tych, którzy chcą mnie trochę poznać jako nauczycielu.
Aby dowiedzieć się czy jestem dobrym, złym, zabawnym, nudnym, zabójczym 🙂 trzeba przeczytać komentarze moich studentów, którzy mam nadzieję zechcą napisać kilka słów (czekam na wasze opinie!)
Do zobaczenia!

Ciao a tutti 🙂

questo post è destinato a tutti quelli che vogliono conoscermi un po’ come insegnante.
Per sapere se sono bravo, cattivo, divertente, noioso, omicida 🙂 l’unico modo è solo attraverso i commenti dei miei studenti, o almeno quelli che hanno voglia di scrivere due parole (e spero di vedere dei commenti 🙂 )…
A presto!
™ All rights reserved
Questa voce è stata pubblicata in A ruota libera e contrassegnata con , . Contrassegna il permalink.

11 risposte a Jakim jestem nauczycielem… / Che insegnante sono…

  1. kamila ha detto:

    podzielę się swoją opinią na temat lekcji z Flavio, w sumie mam już kilkumiesięczne doświadczenie:) Flavio jako nauczyciel sprawdza się doskonale, jest sympatyczny, inteligentny, zainteresowany uczniem i jego oczekiwaniami, no i zupełnie nie jak Włoch – sumienny, zawsze przygotowany i nigdy się nie spóźnia:)))) Generalnie polecam wszystkim, niezależnie od poziomu, nic nie zastąpi kontaktu z native-speakerem!

  2. Anna ha detto:

    I would not hesitate to recommend Flavio as a techer! he is very nice, intelligent with positive attitude and good sense of humor person which adds up to the value of time spend on italian;-)
    It goes without saying that Flavio is the one who can make you love Italian language!

  3. Wiola ha detto:

    To super nauczyciel, bardzo sympatyczny i wesoły. Zawsze przygotowany do zajęć i sumienny:). Tak jak już ktoś napisał wcześniej, nigdy się nie spóźnia :), a to b. ważne w dzisiejszych czasach gdzie każdy jest zabiegany. Z Flavio jest zawsze wiele tematów do rozmów, a to sobie cenię, bo zależy mi właśnie na konwersacjach. Polecam każdemu kto szuka Dobrego native-speakera 🙂

  4. Karina ha detto:

    Jeśli lekcje włoskiego- to tylko u Flavio! Porozumiewam się już w kilku językach i jestem osobą bardzo wymagającą: wobec siebie i nauczyciela również. F. spełnił moje oczekiwania w 100%. Czas, który poświęciłam nauce był niezmiernie efektywny.
    Bardzo ważne jest to, że Flavio jest zawsze przygotowany do zajęć, skupia się na uczniu – co ułatwia szybsze zrozumienie zagadnień, jest zaangażowany w rozwój i na dodatek stwarza bardzo sympatyczny klimat. Testy nie są łatwe a prace domowe też nie krótkie. Chce się wracać na takie lekcje i po prostu chce się uczyć! 🙂

  5. Karolina ha detto:

    Już od pierwszej lekcji z Flaviem wiedziałam, że będzie nam się świetnie współpracować. Jest wesoły, spokojny i cierpliwy! Godzinami wysłuchuje mojego “dukania” i kaleczenia włoszczyzny, co więcej robi to z uśmiechem na ustach, poprawia wszystkie, nawet najdrobniejsze błędy. Stara się by lekcje były ciekawe, dzięki czemu 1,5 h zajęć mija jak 10 minut. Popieram przedmówczynie: Chce się wracać na takie lekcje i po prostu chce się uczyć. Polecam 🙂

  6. Ewa ha detto:

    Miałam okazję uczęszczać na lekcję do Flavia przez ponad rok czasu. Flavio jest osobą bardzo dokładną i realizującą postawiony sobie cel. Już na początku patrzy na co trzeba nałożyć większy nacisk i na czym skupić się podczas zajęć. Najważniejsze dla mnie było to, że jest cierpliwy i wyrozumiały podczas częstej niemocy w wysłowieniu się po włosku:) Bez wahania rekomenduje Jego zajęcia.

  7. Piotr ha detto:

    Przyłączę się do pozytywnych opinii. Flavio to fajny i ciekawy człowiek. Chociaż dopiero zaczynałem naukę włoskiego, zdarzało nam się nawet zagadać (po włosku, rzecz jasna) 🙂 Nie dał nigdy po sobie poznać, że wkurza go moje dukanie. Wielki plus za to 🙂 Zawsze przygotowany do zajęć. Kiedy przekładałem zajęcia, proponował inny termin lub terminy. Kolejny plus 🙂 Oby mu się znudził ten Wrocław i wrócił do Warszawy :p 😉 Jak najbardziej polecam naukę u niego.

  8. krysia ha detto:

    Witam
    Po przeczytaniu tak wielu pozytywnych komentarzy, chciałabym rozpocząć u Ciebie naukę włoskiego:) czy jest taka możliwość? jeśli tak proszę o kontakt na podanego przeze mnie maila.
    pozdrawiam
    Krysia

  9. Kasia ha detto:

    Jeżeli lekcje języka włoskiego to tylko z rzetelnym, sumiennym i punktualnym nauczycielem, serdecznym i otwartym, a przede wszytskim cierpliwym…kimś takim jak Flavio:) Potrafi starannie i jasno wytłumaczyć zawiłości gramatyki, skoryguje błędy, zachęci do mówienia po włosku i co ważne bardzo wytrwale znosił moje dukanie i kalecznie tego języka. Zawsze przygotowany do zajęć i uśmiechnięty, mimo niepogody i czasami korków 😉 Polecam!!!

  10. Leszek ha detto:

    Flavio? Hmm… Konkretny nauczyciel, który potrafi “sprzedać” swoją wiedzę. Polecam lekcję z kimś takim jak ON!!!!!

  11. Monika ha detto:

    Już po pierwszych zajęciach wiedziałam, że tylko ON się do tego nadaje :)). Potrafi przekazać wiedzę w sposób prosty i zrozumiały, zwłaszcza jeśli, ktoś chce poznać zasady “concordanza dei tempi” : ). Miałam lekcje u różnych korepetytorów, ale wszystkim, którzą chcą nauczyć się j. włoskiego, gorąco polecam Flavio. A do tego miły, życzliwy i bardzo cierpliwy, nawet jeśli po raz “setny” pytałam się o to samo 🙂 z uśmiechem łagodnie odpowiadał i tłumaczył. Także naprawdę polecam.

Rispondi

